اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, اخبار فیلم ها, دسته‌بندی نشده, سایر رسانه‌ها

عید غدیر بهترین فرصت برای تماشای «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»

سید علی موسوی‌نژاد مطرح کرد:

عید غدیر بهترین فرصت برای تماشای «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»

سیدعلی موسوی نژاد، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، گفت: این فیلم اولین اثر سینمایی من است. اکران سینمایی این اثر با کمک تیم پخش و تبلیغات مجموعه بهمن سبز جلو رفت و خداروشکر اکنون شاهد حضور بیش از ۱۹۰ هزار مخاطب در سینما برای دیدن این اثر و عبور فروش آن از مرز هفت میلیارد تومان هستیم.

به گزارش روابط عمومی بهمن سبز، موسوی نژاد دربارۀ آشنایی و همکاری تیم «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» با مؤسسه بهمن سبز، بیان کرد: این آشنایی خیلی طولانی مدت نیست، اما اعتراف می‌کنم که در فرصت محدودی تیم پخش و تبلیغات مشتاقانه و صمیمانه این پروژه را پیش بردند که برای ما دلگرم کننده بود.

وی با اشاره به فیلمنامۀ «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» که مربوط به ماجرای جنگ خیبر و قهرمانی حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) است، اظهار داشت: در سینماهای ایران هیچ اثری وجود ندارد که به موضوع گِیم و بازی‌های کامپیوتری بپردازد به همین دلیل آن را دستمایه نگارش یک فیلمنامه قرار دادیم. این فیلم در ابتدا کاملاً انیمیشن بود اما در ادامه تغییر پیدا کرد و به محصولی که در حال حاضر بر پرده سینماها است، تبدیل شد.

این تهیه کننده تصریح کرد: سالن‌های سینمایی ما می‌تواند فروش خود را با موج تبلیغاتی جدید در ایام تعطیلات تابستان و حمایت سینماداران برای اختصاص سانس‌های بیشتر به این اثر به عنوان تنها فیلم کودک و نوجوان در حال اکران افزایش دهد.

موسوی نژاد در پایان با تاکید به محتوای فیلم «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، گفت: این فیلم با حال و هوای ایام پیشرو هم‌خوانی زیادی دارد و در فاصله اعیاد قربان تا غدیر در سینماها بیشتر دیده شود. «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» راوی بخش کوچکی از رشادت‌های حضرت علی (ع) برای کودکان و نوجوانان است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *