اخبار بهمن سبز, اخبار سینما ها, دسته‌بندی نشده, سایر رسانه‌ها

انتصاب مدیران امور سینمایی بهمن سبز استان‌های گلستان و یزد

انتصاب مدیران امور سینمایی بهمن سبز استان‌های گلستان و یزد

 

طی حکمی مدیران امور سینمایی بهمن سبز استان‌های گلستان و یزد توسط مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز، هادی اسماعیلی، مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز طی حکمی محمدرضا پیری و سجاد سعادت جو را به ترتیب به سمت رئیس امور سینمایی استان گلستان و سرپرست امور سینمایی استان یزد تعیین شدند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا پیری که قبل از آن در سمت سرپرستی امور سینمایی استان گلستان فعالیت داشتند، اکنون به عنوان رئیس امور سینمایی استان گلستان و سجاد سعادت‌جو نیز که در سمت مسئول امور سینمایی خلیج فارس استان یزد فعالیت داشتند به سرپرست امور سینمایی استان یزد منصوب شدند.

در این حکم اهم مأموریت‌های مدیر امور سینمایی مؤسسه بهمن سبز به شرح ذیل اعلام شد. تعامل مؤثر و مطلوب با مدیران حوزه هنری، مدیران و کارکنان زنجیره سینماداری مهر، سازماندهی ارتباطات برون سازمانی جهت پیشبرد اهداف سازمان، تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی کشور، استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت سالن‌های سینمایی استان، ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در سینماها با تمرکز بر ایجاد پاتوق‌های فرهنگی خانواده‌محور در استان، ارتباط و هماهنگی مناسب با معاونت سینماداری(از جمله مدیریت امور استان‌ها)، معاونت برنامه‌ریزی توسعه کسب و کار، مدیریت پخش و اکران، مدیریت امور تبلیغات و روابط عمومی و مدیریت امور مالی و … است.

مؤسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینماهای حوزه هنری با ۶۰ سینمای فعال، ۱۷۲ سالن و ظرفیت ۳۳۰۰۰ صندلی بزرگترین زنجیره سینمایی کشور است و هم اکنون به عنوان مجموعه‌ای پیشگام در بازسازی، احداث و پخش سینمای ایران ساخت پردیس‌های فرهنگی چندمنظوره خانواده محور که یکی از برنامه‌های توسعه‌ محور حوزه هنری انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *