اخبار بهمن سبز, اخبار سینما ها, اخبار فیلم ها, سایر رسانه‌ها

اکران فیلم «هناس» در سینما بهمن بیرجند

حسین واحدی مدیر سینما بهمن بیرجند، از اکران فیلم «هناس» در سینما بهمن بیرجند و شهرستان‌های فاقد سینما خبر داد.

وی افزود: فیلم سینمایی فاخر و ارزشی «هناس» با برداشتی آزاد از داستانی واقعی به زوایای پرتلاطم دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای می‌پرازد.

مدیر سینما بهمن بیرجند بیان کرد: این فیلم به آخرین روزهای زندگی شهید رضایی نژاد همسر و فرزندش در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

واحدی عنوان کرد: این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه و رضایت مخاطبان واقع شد. این فیلم قصه ترور یک عشق را  روایت می‌کند.

مدیر سینما بهمن بیرجند خاطرنشان کرد: فیلم «هناس» در سینما بهمن بیرجند از ۲۰ خرداد ماه بر پرده نقره‌ای نمایش داده می‌شود و در شهرستان‌های فاقد سینما در صورت تقاضا در هر نقطه از استان تیم‌های اکران سیار آمادگی دارند این فیلم را برای علاقمندان اثر به نمایش بگذارند.

واحدی گفت: کلمه هناس به لهجه کردی و به معنی عام یعنی نفس است.

وی بیان کرد: در ایران بعد از انقلاب شهدای ترور زیادی داریم که تنوع بی نظیری دارند و ترور شهدای هسته‌ای از جمله آنهاست که این‌ اقدامات نشان از درماندگی دشمنان اسلام دارد و دشمن پلید در خیلی از اقدامات اینچنینی ناکام مانده است.

مدیر سینما بهمن بیرجند عنوان کرد: زن؛ هناس قهرمان است، قهرمان یک زندگی پر از چالش، فداکاری که آسایش زندگی‌اش را به پای منافع ملی سر می‌بُرد و به جایش گریه‌های تنهایی و بی‌خوابی شبانه را جایزه می‌گیرد. مادری که سایبان خانه است، تنش را حائل کرده تا حفاظ حریم خانواده‌اش باشد و خودش را قربانی ترکش‌ها می‌کند.

واحدی افزود: این گونه آثار و تولیدات ارزشمند وهدفدار در راستای ترویج واشاعه فرهنگ و تفکر شهدا  به نسل‌های آینده نیاز به حمایت و هم‌ افزایی دارد لذا از تمام نخبگان، مبلغین و دوستداران فرهنگ تقاضا داریم با اطلاع رسانی و ترغیب مردم برای دیدن اینگونه آثار در سینما از این گونه تولیدات فاخر حمایت کنند.

وی بیان کرد: فیلم «هناس» تا آخر تیرماه روی پرده سنما بهمن بیرجند است و در صورت استقبال تاریخ تمدید خواهد شد.

منبع: خاورستان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *