اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, اخبار سینما ها, سایر رسانه‌ها

پردیس سینمایی «همافران» نوشهر افتتاح می‌شود

مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران از پیشرفت مراحل ساخت و آغاز تجهیز سالن‌های پردیس سینمایی همافران نوشهر خبر داد.

 پردیس سینمایی همافران با ظرفیت ۴ سالن در طبقه سوم مجموعه تجاری همافران نوشهر در حال احداث است.

رییس حوزه هنری مازندران ضمن اشاره به این نکته که مراحل ساخت سالن ها به پایان رسیده افزود: در روزهای آتی مراحل فنی و تخصصی سینما ( نصب تجهیزات فنی ) آغاز می‌شود. این رویداد با پیگیری‌هایی از طریق حوزه هنری مازندران و رایزنی با شهرداری نوشهر از ابتدای سال ۱۴۰۰آغاز شده و قرار است در نهایت به ساخت یک پردیس چهار سالنه با ظرفیت یک سالن ۸۰ نفره، دو سالن ۴۰ نفره و یک سالن سینمای کودک ختم شود.

مهدی معصومی گرجی با تاکید بر اینکه ساخت پردیس همافران نوشهر بر اساس سیاست تمرکز زدایی و توجه به مناطق غربی مازندران و توسعه فضاهای فرهنگی در سراسر استان بوده افزود: سالن سینمایی شقایق نوشهر که آن هم در همکاری با شهرداری نوشهر احداث شده بود، به دلیل ظرفیت، کیفیت و تعداد سالن پاسخگوی نیازهای شهرستان نوشهر نبوده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری مرکز، مسئولیت احداث و تجهیز این سینما را عهده دار است و طی برنامه قرار است تا پایان اردیبهشت ماه شاهد افتتاح و بهره برداری آن باشیم.

سالن سینمایی همافران نوشهر پس از پردیس سینمایی ایران ساری، دومین پیگیری و تلاش جدی حوزه هنری مازندران جهت ساخت سینمای چندسالنه و چند منظوره با هدف رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی به مردم استان مازندران است.

 

منبع: حوزه هنری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *