اخبار بهمن سبز, اخبار فیلم ها, سایر رسانه‌ها

«شادروان» پروانه نمایش گرفت

فیلم سینمایی «شادروان» ساخته حسین نمازی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، پروانه نمایش گرفت تا در نوروز ۱۴۰۱ به روی پرده سینماهای کشور برود.

به گزارش روابط عمومی بهمن سبز، «شادروان» دومین اثر حسین نمازی در مقام  کارگردان و نویسنده است که تهیه‌کنندگی آن را عباس نادران برعهده دارد.

داستان این فیلم به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانواده آنها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان ماجراهای تازه‌ای برایشان به وجود می‌آید؛ فیلمی که در ژانر کمدی – اجتماعی اجرا می‌شود، زبانی کمدی دارد و با فضایی نمادین از شرایط افراد در موقعیت‌های سخت اجتماعی می‌گوید.

سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و بهرام ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«شادروان» با حمایت موسسه بهمن سبز و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است و با توجه به این که در سه رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد، اما در نهایت با دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی چهلمین جشنواره فیلم فجر را ترک کرد تا در نوروز ۱۴۰۱ به روی پرده سینماها برود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *