اخبار بهمن سبز, اخبار فیلم ها, دسته‌بندی نشده, سایر رسانه‌ها

استقبال زائران حسینی از سینما اربعین  

اکران سیار مؤسسه بهمن سبز در مسیر پیاده‌روی اربعین؛

استقبال زائران حسینی از سینما اربعین

 

مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز با همکاری موکب علی ابن موسی الرضا(ع)_ عمود ۷۰۷ و موکب انصار المقاومه_ عمود ۹۰۹ از ۲۳ مرداد ماه اکران‌های سیار خود را آغاز کرده است که با استقبال زائران حسینی روبرو شده است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، «سینما اربعین» با اکران چهار فیلم سینمایی طی ۱۲ روز از ۲۳ مرداد لغایت ۳ شهریور ماه میزبان زائران حسینی در موکب علی ابن موسی الرضا (ع)_ عمود ۷۰۷ موکب انصار المقاومه_ عمود ۹۰۹  است و زائران مسیر پیاده‌روی اربعین می‌توانند با حضور در این موکب‌ها طی چند روز باقی از زمان اکران به تماشای آثار سینمایی بنشینند.

براین اساس، چهار فیلم سینمایی در ژانرهای بیوگرافی، تاریخی و کودک و نوجوان آماده اکران سیار در عمود ۷۰۷ هستند و فیلم‌های سینمایی «شورعاشقی» به کارگردانی داریوش یاری، «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی‌نژاد، «ایلیا؛ در جست‌وجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، و «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در «سینما اربعین» حوزه هنری اکران می‌شوند.

اکران سیار مؤسسه بهمن سبز این بار در قالب اقدامی بین‌المللی و در جغرافیای عظیم اربعین حسینی آماده خدمت‌رسانی فرهنگی و هنری به زائران ایران و دیگر کشورها است.

زائران حسینی می‌توانند از ۲۳ مرداد هر روز در محل موکب علی ابن موسی الرضا (ع)_ عمود۷۰۷ و موکب انصار المقاومه_ عمود ۹۰۹ مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به تماشای این آثار سینمایی بنشینند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *